Aftellen

21 december 2018 - Den Bosch, Nederland

11 juli 2018, daar ging ze, mijn mooie, stoere dochter. Huis verkocht, baan opgezegd, auto verkocht en huppatee op wereldreis. Misschien dat haar verhalen nog volgen, maar ze heeft alles wat adrenaline geeft wel gedaan, een taal geleerd, heel Zuid Amerika en Nieuw Zeeland gezien. Goh, appte ik op een dag “kerst in Azie?”

Dat was eigenlijk een grapje, we waren net terug uit Thailand, maar ze appte enthousiast terug “yeah, dat is goed! “

En dus vliegen Ed en Bart en ik morgen via Moskou naar Thailand,  ga ik eerst Yana knufftlen en vieren we kerst met z’n vieren op Ko Lanta...zin in!

1. José:
    21 december 2018
    Yes! Op reis !!! Heel veel plezier, moois en goeds gewenst, ik reis graag met jullie mee..
    Xxxxx José
  2. Mieke:
    21 december 2018
    Geweldig he. Eindelijk je mooie dochter ff kunnen knuffelen. Veel plezier en heel fijne feestdagen daar.
    Liefs van een jaloerse nepduutser😘
  3. Sylvia:
    21 december 2018
    Koffers gepakt, klaar voor de grote reis! Lekker genieten van al het moois en van elkaar... Have Fun !!
    Sylvia 😘
  4. Caroline:
    21 december 2018
    Heerlijk! Goede reis en heb het goed met elkaar! En als het slecht weer is daar kom je gewoon naar Koh Chang! Doen wij ook nog een borrel!
  5. Bea van Leeuwen:
    super.
  6. Marielle Tsolakis:
    22 december 2018
    Wat heb ik genoten van haar mooie foto's. Echt een powergirl. Veel plezier met zn allen daar. Ik hoop dat mijn droom om met mn kids naar Thailand te gaan ook nog een keer uit mag komen. 😉