De reis die niemand mocht maken..

14 februari 2018 - 's-Hertogenbosch, Nederland

Yes! De route voor onze roadtrip is klaar, wat toch wel weer enige tijd  aan voorbereiding heeft gekost, omdat we alles zelf doen. Van "waarwillenweheen" tot "hoekomenwedaardan" en Thailand is groot. Ed wil hier al zijn leven lang heen. Vlak voor wij elkaar leerde kennen boekte hij een reis naar Thailand, maar hij kwam mij tegen en annuleerde. Hij mocht de reis blijkbaar niet maken.

In 1992 zou ik met Doc naar Thailand, we hadden alles al geboekt. Doc had zijn vaccinaties al gehad. Toen ik de GGD het antwoord op de vraag: " bent u zwanger, schuldig moest blijven" mocht ik geen Malaria tabletten slikken en geen gele koortsprik. Dag reis, dag Thailand en...ik was inderdaad zwanger. Yana kwam en dat maakte veel goed, maar niet alles...:) We mochten de reis blijkbaar niet maken...

Doc overleed in 2007 en ik wilde niet met iemand anders "onze Thailand reis" doen. Dus Ed en ik gingen de reis niet maken...

Daarom kozen we vorig jaar voor Maleisië en ik werd verliefd. Verliefd op Azië, het reizen, de cultuur, de rottige longtailbootjes, de jungle, kortom Thailand kriebelde opnieuw. We hebben gewikt en gewogen en besloten dat we deze reis opdragen aan Doc.

Vrijdag vertrekken we en maken we de reis, die niemand mocht maken...

1. Evelien:
    14 februari 2018
    De reis opgedragen aan Doc. Ik weet zeker dat de reis door Doc wordt gedragen. Maak prachtige herinneringen!❤️
  2. Roland:
    14 februari 2018
    Opgedragen of niet, de reis draagt jullie tot voorbij het einde van de wereld.
    Geniet, van de mensen, het land, de reis en van elkaar.
  3. Wim:
    GENIETEN met hoofdletters!
    Maak er een schitterende reis van met veel prachtige en ook emotionele momenten.
    We gaan jullie volgen 😘😘😘
  4. Anne Miek:
    15 februari 2018
    Geniet van het land en elkaar. En plaats zo af en toe wat jaloersmakende foto's... Have fun!
  5. Mylène:
    15 februari 2018
    Schatjes, nog even die neusspray en ibuprofen inladen en dan gaan met die banaan! Hopelijk behoren de snotterijen snel tot het verleden en kunnen jullie gaan genieten!
    Doc zou niet anders willen!
  6. Angela:
    15 februari 2018
    Ontroerd door jullie mooie woorden..
    Heel veel plezier, geniet van de reis, van elkaar en van mooie herinneringen!
  7. Bart Donderwinkel:
    15 februari 2018
    Heel veel plezier! Samen mooie en nieuwe herinneringen maken. Geniet ervan liefs.
  8. José:
    15 februari 2018
    Wens jullie een hele mooie bijzondere reis ! Dikke kus xxxx
  9. Heidi:
    17 februari 2018
    Wat mooi dat de reis nu toch gemaakt wordt ! Emotioneel , ervaar, geniet, Doc zou niet anders willen.. Wens jullie een geweldige tijd ! Veel liefs
  10. Nicole:
    18 februari 2018
    Wat een prachtige voorgeschiedenis en wat fantastisch dat jullie de reis die bij jullie beide bovenaan de lijst stond nu toch gaan maken...jullie samen...en opgedragen aan Doc. Zo mooi...maak er een onvergetelijk avontuur van😘
  11. Linda:
    19 februari 2018
    het leven is een reis, wat fijn dat jullie samen deze reis mogen maken. Geniet en groei van alles wat op jullie pad komt, heel veel liefs